اخبار مهم دنیا

اخبار مهم دنیا در این وبلاگ منتشر می شود

اخبار مهم دنیا

اخبار مهم دنیا در این وبلاگ منتشر می شود

اخبار مهم دنیا در این وبلاگ منتشر می شود

  • ۰
  • ۰

درون ما

چند روز دارم این کلیپ حامد بهداد نگاه میکنم ،اونجا که میگه "پشیمونی یعنی چی؟ زندگی کردم اون لحظه رو وجود داشتم حتی به غلط " بعد برمیگردم به زندگی خودم نگاه میکنم و میبینم چقدر عذاب وجدان ها داشتم و چقدر پشیمونی ها با خودم به یدک میکشم ،انسان موجود عجیبیه ،




چند روز دارم این کلیپ حامد بهداد نگاه میکنم ،اونجا که میگه "پشیمونی یعنی چی؟ زندگی کردم اون لحظه رو وجود داشتم حتی به غلط " بعد برمیگردم به زندگی خودم نگاه میکنم و میبینم چقدر عذاب وجدان ها داشتم و چقدر پشیمونی ها با خودم به یدک میکشم ،انسان موجود عجیبیه ،چطور میشه انقدر تفاوت وجود داشته باشه درون انسان ها... اما درون همه ما یه سری حرف ها یه سری نگاه ها یه سری رفتن ها یه سری تهمت ها و و و هزاران حس دیگر نهفته است که منتظر این هستن که یه روز فریاد بزنن،یه روز از درون تخلیه بشن و فرار کنن  ...انسان موجود عجیبیه، یادم میاد یه زمانی تو کلاس ها به بچه ها میگفتم این درون ما هستش که انسان  رو به جلو یا رو به عقب برمیگردونه،براستی درون هر کدوم از ما چه خبره ؟ آیا نشستیم با خودمون دو دو تا چهار تا بکنیم یا نه؟






  • ۹۸/۰۳/۲۶
  • مهسا نقوی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی