اخبار مهم دنیا

اخبار مهم دنیا در این وبلاگ منتشر می شود

اخبار مهم دنیا

اخبار مهم دنیا در این وبلاگ منتشر می شود

اخبار مهم دنیا در این وبلاگ منتشر می شود

  • ۰
  • ۰

انگیزشی 2

هر چیزی که که ذهن دریافت کند قطعا به آن دست خواهد یافت ، تنها اگر باورش کند

(ناپلئون هیل)

خودت باش ...

حتی اگر نظر کسی را جلب نکردی همین کافی است که خودت از خودت راضی باشی،

زمانی که به خودت اعتماد داشته باشی ...به هر آنچه فکر کنی برای آن کارت دعوت می فرستی پس به چیزهای خوب فکر کن ..................

تو بهترین و زیباترینی،

قهرمانی که میتونه تو رو به وزن ایده آلت برسونه توی خودته جای دیگه دنبالش نگرد!

 

 

 

هر چیزی که که ذهن دریافت کند قطعا به آن دست خواهد یافت ، تنها اگر باورش کند

(ناپلئون هیل)

خودت باش ...

حتی اگر نظر کسی را جلب نکردی همین کافی است که خودت از خودت راضی باشی،

زمانی که به خودت اعتماد داشته باشی ...به هر آنچه فکر کنی برای آن کارت دعوت می فرستی پس به چیزهای خوب فکر کن ..................

تو بهترین و زیباترینی،

قهرمانی که میتونه تو رو به وزن ایده آلت برسونه توی خودته جای دیگه دنبالش نگرد!

شاهکار زندگی خودت باش........

من به خودم اعتماد دارم.

من شاهکار زندگی خودم هستم.

من بهترینم و بهترین وزیباترین و جذب میکنم.

من لایق بهترین ها و زیباترین ها هستم.

من شایسته ام . من ارزشمندم. من تعیین کننده ام . من انتخاب کننده ام .

من شایسته بهترین انتخابهای زندگی ام هستم.

من خالق زندگی خودم هستم.

من با افکارم بهترین و عالی ترین های این جهان و کائناتت را برای خودم رقم میزنم.

من گرانبها هستم . من برنده ام . من شاهکارم . من خارق العاده ام . من بی نظیرم.....

 

  • ۹۸/۱۰/۲۶
  • مهسا نقوی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی