اخبار مهم دنیا

اخبار مهم دنیا در این وبلاگ منتشر می شود

اخبار مهم دنیا

اخبار مهم دنیا در این وبلاگ منتشر می شود

اخبار مهم دنیا در این وبلاگ منتشر می شود

  • ۰
  • ۰

رویا و موفقیت

راه موفقیت همیشه هموار و راحت نیست. کسانی که به موفقیت‌های بزرگ دست یافته اند، معمولاً با برداشتن گام هایی مشترک به مقصد خود رسیده اند. پس آیا می توان گفت برای رسیدن به موفقیت الگویی از عوامل مشترک وجود دارد؟گام هایی که شما را در مسیر موفقیت همراهی میکند.این مطلب لیستی از این گام های طلایی برای کسب موفقیت است. پس اگر در مسیر دستیابی به رویاهای خود با موانعی دست و پنجه نرم  می کنید، این مطلب را بخوانید و آنها را در مسیر تحقق رویاهایتان و رسیدن به موفقیت بپیمایید.گام اول: رویا بافی کنید.سرچشمه‌ی هر چیزی از قلب و ذهن انسان است. موفقیت از ذهن کسی که جرأت رویا بافی دارد آغاز می شود.

 

 

 

 

راه موفقیت همیشه هموار و راحت نیست. کسانی که به موفقیت‌های بزرگ دست یافته اند، معمولاً با برداشتن گام هایی مشترک به مقصد خود رسیده اند. پس آیا می توان گفت برای رسیدن به موفقیت الگویی از عوامل مشترک وجود دارد؟گام هایی که شما را در مسیر موفقیت همراهی میکند.این مطلب لیستی از این گام های طلایی برای کسب موفقیت است. پس اگر در مسیر دستیابی به رویاهای خود با موانعی دست و پنجه نرم  می کنید، این مطلب را بخوانید و آنها را در مسیر تحقق رویاهایتان و رسیدن به موفقیت بپیمایید.گام اول: رویا بافی کنید.سرچشمه‌ی هر چیزی از قلب و ذهن انسان است. موفقیت از ذهن کسی که جرأت رویا بافی دارد آغاز می شود.زمانی را برای پرسش “چه میشود اگر” بگذارید، بزرگ فکر کنید و به افکار منفی اجازه ندهید که شما را ناامید کنند. شما حتما می‌توانید فرد خیالبافی باشید کافیست به ذهن و قلبتان جرات پرواز بدهید.اگر اجازه داده اید رویاهایتان سرد و خاموش شود، آنها را دوباره روشن کنید، شعله ها را برافروزید و از نو شروع کنید.زندگی کوتاه تر از آن است که رویاهایتان را از دست دهید! گام دوم: باور کنید.بله، رویاهایتان باید بزرگ باشند، اما باید باور پذیر باشند.باید قادر باشید بگویید “با کمک دوستان و همکارانم اگر به سختی تلاش کنم با اینکه رویایم بزرگ است اما میتوانم آن را محقق کنم و به موفقیت برسم.”مثال درست رویابافی: فردی بدون تحصیلات دانشگاهی می تواند رویای درآمد ۱۰۰ میلیون تومانی در سال را داشته باشد، بزرگ اما باور پذیر است.مثال اشتباه رویابافی: یک خانم۹۰ ساله با بیماری آرتروز می توانند دوی ماراتن را زیر سه ساعت طی کند. درست است که رویای بزرگی است اما شدنی نیست و بهتر است به فکر درآمد ۱۰۰ میلیون تومانی باشد و حرکت کند! 

  • ۹۸/۰۶/۱۴
  • مهسا نقوی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی