اخبار مهم دنیا

اخبار مهم دنیا در این وبلاگ منتشر می شود

اخبار مهم دنیا

اخبار مهم دنیا در این وبلاگ منتشر می شود

اخبار مهم دنیا در این وبلاگ منتشر می شود

  • ۰
  • ۰

 

ابتدا باید بگوییم یک رابطه سالم چیست وچه ویژگی باید داشته باشد .اول اینکه ما را به خداوند نزدیک تر کند.دوم اینکه ما را به دیگران نزدیک تر کند وسوم اینکه به ما کمک کند تا به انسانی واقعی تبدیل شویم که خداوند از ما انتظار دارد .این سه ویژگی به رشد معنوی انسان اشاره دارد.از افرادمختلف پرسیده می شودکه یک انسان سالم را توصیف کنند.پاسخ ما به این صورت بیان می شود.کسی که مرا همان گونه که هستم بپذیرد .کسی که بدون توجه به عملکرد ظاهری ام دوستم داشته باشد.کسی که بر توانایی ام برای مسئول بودن ودوست داشتن تأثیر مثبت بگذارد . کسی که عشق وچیزهای خوب دیگر را در وجودم بیافریند .کسی که به من فرصت رشد کردن بدهد.کسی که عشق را در وجودم افزایش دهد.کسی که بتوانم در حضورش خودم باشم .

 

 

ابتدا باید بگوییم یک رابطه سالم چیست وچه ویژگی باید داشته باشد .اول اینکه ما را به خداوند نزدیک تر کند.دوم اینکه ما را به دیگران نزدیک تر کند وسوم اینکه به ما کمک کند تا به انسانی واقعی تبدیل شویم که خداوند از ما انتظار دارد .این سه ویژگی به رشد معنوی انسان اشاره دارد.از افرادمختلف پرسیده می شودکه یک انسان سالم را توصیف کنند.پاسخ ما به این صورت بیان می شود.کسی که مرا همان گونه که هستم بپذیرد .کسی که بدون توجه به عملکرد ظاهری ام دوستم داشته باشد.کسی که بر توانایی ام برای مسئول بودن ودوست داشتن تأثیر مثبت بگذارد . کسی که عشق وچیزهای خوب دیگر را در وجودم بیافریند .کسی که به من فرصت رشد کردن بدهد.کسی که عشق را در وجودم افزایش دهد.کسی که بتوانم در حضورش خودم باشم .کسی که به من این امکان را بدهد که ظاهر وباطنم یکی باشد.کسی که با کمک او بتوانم برای خدا و دیگران از خود بگذرم.کسی که رفتار او بر زندگی من تأثیر زیادی بگذارد.مرا در مسیری قرار دهد که به وجود اصلی ام نزدیک تر شوم.کسی که به من کمک کند دیگران را بیشتر دوست داشته باشم.این خواسته ی همه ی ما است که افرادی که در زندگی مان حضور دارند ،در این حوزه ها به ما کمک کنند اما چگونه این افراد را تشخیص دهیم و آن ها چه شکلی هستند.افراد سالم دارای سه ویژگی می باشندکه آنها را از دیگران متمایز می کند.۱ـ ثبات ۲ـ بخشندگی ۳ـ صداقت  افراد با ثبات به گونه ای با ما رابطه برقرار می کنند  که انگار همواره کنار ما حضور دارند . و بودنشان را احساس می کنیم .افراد بخشنده به گونه ای هستند که لطفشان به ما بدون هیچ گونه چشم داشتی است. یعنی کسی همیشه در کنار وپشتیبان ما است .در واقع بخشندگی یعنی عشق بدون قید وشرط وپذیرش بدون سرزنش. صداقت معنای گسترده ای دارد.اما در روابط به معنای صاف وساده ،خود بودن در حضور دیگری و حقیقی زندگی کردن است. همه ما در زندگی به انسان هایی نیاز داریم که با ما صادق باشند. اشتباه هایمان را به ما گوشزد کنند و بگویند که کجا نیاز به تغییر وجود دارد.در زندگیشان و روابطشان صادقانه باشند وبا پیروی از اصول خدا با ما همراهی کنند.در حقیقت با انتقاد سازنده به ما اشتباه هایمان را، بدون قضاوت ،به ما یاد آوری می کنند.رابطه سالم واقعی ،رابطه ای است که شما در آن می توانید حقیقت را به طرف مقابل بگویید و هر جا که لازم است در برابر او بایستید.بخشندگی ونبود سرزنش به ما امکان را می دهند که این کار را با ترس کمتری انجام دهیم تا در رابطه ای سرزنش آمیزه در پایان باید بگوییم ما باید با دیگران مهربان ودر کنار یکدیگر ،بخشنده وصادق باشیم.

  • ۹۸/۰۶/۱۳
  • مهسا نقوی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی