اخبار مهم دنیا

اخبار مهم دنیا در این وبلاگ منتشر می شود

اخبار مهم دنیا

اخبار مهم دنیا در این وبلاگ منتشر می شود

اخبار مهم دنیا در این وبلاگ منتشر می شود

  • ۰
  • ۰

قویت وفاداری

 

امروزه به دلیل اهمیت بیشتر به جوان‌ها و دادن حق انتخاب برای انتخاب همسر به دختران و پسران ممکن است که هر کدام از زن و شوهرها قبل از ازدواج، گزینه‌های دیگری برای این امر داشته‌ باشند که به هر دلیلی به ازدواج ختم نشده است. خاطرات گذشته جزء جدانشدنی در حافظه هر انسانی است اما گاهی این خاطرات ممکن است انسان را آزار دهد یا ذهنش را از مسیر اصلی زندگی منحرف کند.

 

 

امروزه به دلیل اهمیت بیشتر به جوان‌ها و دادن حق انتخاب برای انتخاب همسر به دختران و پسران ممکن است که هر کدام از زن و شوهرها قبل از ازدواج، گزینه‌های دیگری برای این امر داشته‌ باشند که به هر دلیلی به ازدواج ختم نشده است. خاطرات گذشته جزء جدانشدنی در حافظه هر انسانی است اما گاهی این خاطرات ممکن است انسان را آزار دهد یا ذهنش را از مسیر اصلی زندگی منحرف کند. رابطه این خاطرات با وفاداری به این شرح است که وقتی شما به هر دلیلی از زندگی مشترک‌تان دلتنگ یا عصبی می‌شوید، ناخودآگاه به مرور گذشته می‌پردازید و ممکن است زندگی فعلی‌تان را با زندگی در کنار افرادی که در گذشته شما بوده‌اند، مقایسه کنید و همین مقایسه رفته‌رفته امکان دارد برای شما مشکل‌ساز شود.

یادتان باشد زندگی مشترک در کنار بهترین زن یا بهترین مرد هم مشکلاتی به همراه دارد که غیرقابل پیش‌بینی‌ است، پس مشکلات جزء لاینفک زندگی‌ بوده و شما نمی‌توانید خود را گول بزنید که اگر در کنار دیگری بودید، مشکلی برای شما وجود نداشت. در ضمن وفاداری صرفا یک پدیده بیرونی نیست بلکه همسران باید در ذهن و فکر نیز به هم وفادار باشند. برای اینکه بتوانید در ذهن و فکر خود نیز به همسرتان وفادار باشید در همان ابتدای زندگی (وقتی وارد مرحله جدیدی از زندگی که زندگی زناشویی است، شدید) دیگر به پشت سر خود نگاه نکنید. شما انتخاب خود را کرده‌اید و تصمیم به ازدواج گرفته‌اید، پس دلیلی ندارد دوباره به گذشته بازگردید. با خود قرار بگذارید که هیچ‌گاه به هیچ‌کس جز همسرتان فکر نکنید چراکه با این کار خود را بیشتر آزار می‌دهید. سعی کنید هر روز زندگی مشترک برای‌تان سرشار از خاطرات زیبا و به‌یادماندنی شود، طوری که خاطرات گذشته در میان این همه روزهای زیبای زندگی شما گم شده و خود به خود فراموش شود.

 

 

 

 

  • ۹۸/۰۵/۱۴
  • مهسا نقوی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی