اخبار مهم دنیا

اخبار مهم دنیا در این وبلاگ منتشر می شود

اخبار مهم دنیا

اخبار مهم دنیا در این وبلاگ منتشر می شود

اخبار مهم دنیا در این وبلاگ منتشر می شود

  • ۰
  • ۰

فنگ شویی چیست

فنگ شویی هنر و علم باستان است که بیش از 3000 سال پیش در چین تصویب شد. در ترجمه لفظی فنگ به معنای "باد" و شویی به معنی "آب" است. در فرهنگ چینی، باد و آب با سلامتی همراه است، بنابراین فنگ شویی خوب به معنای ثروت خوب است. برعکس، بد فنگ شویی به معنای بدبختی یا بدبختی است. برخی از عناصر تمرین فنگ شویی حداقل 6000 سال را تشکیل می دهند و شامل عناصر شاخه های مختلف پژوهش علمی، از جمله فیزیک، فلسفه، نجوم و طالع بینی می شوند. این دقیقا مربوط به دیدگاه و درک طبیعت دئوئیست است، به ویژه اینکه ایا زمین زنده است و چی یا انرژی پر شده است. گاهی اوقات فنگ شویی فکر می شود که هنر قرار دادن است و درک چگونگی قرار دادن خود و اشیا در فضا بر زندگی شما در حوزه های مختلف تجربه تاثیر می گذارد.






فنگ شویی هنر و علم باستان است که بیش از 3000 سال پیش در چین تصویب شد. در ترجمه لفظی فنگ به معنای "باد" و شویی به معنی "آب" است. در فرهنگ چینی، باد و آب با سلامتی همراه است، بنابراین فنگ شویی خوب به معنای ثروت خوب است. برعکس، بد فنگ شویی به معنای بدبختی یا بدبختی است. برخی از عناصر تمرین فنگ شویی حداقل 6000 سال را تشکیل می دهند و شامل عناصر شاخه های مختلف پژوهش علمی، از جمله فیزیک، فلسفه، نجوم و طالع بینی می شوند. این دقیقا مربوط به دیدگاه و درک طبیعت دئوئیست است، به ویژه اینکه ایا زمین زنده است و چی یا انرژی پر شده است. گاهی اوقات فنگ شویی فکر می شود که هنر قرار دادن است و درک چگونگی قرار دادن خود و اشیا در فضا بر زندگی شما در حوزه های مختلف تجربه تاثیر می گذارد. این مجموعه پیچیده ای از دانش است که به شما تعلیم می دهد که چگونه با انرژی هایی که در هر فضایی داده شده، تعادل و هماهنگی داشته باشید، مانند خانه، دفتر یا باغ. هدف آن این است که به مردم بپیوندید که در فضا زندگی می کنند. اگر چه بعضی از آنها در جامعه علمی به عنوان یک علم شبهه شناخته شده اند، فنگ شویی بر زیبایی شناسی طراحی داخلی و ساختار معماری فضای زندگی و کار در شرق بومی و اخیرا فرهنگ غربی تأثیر گذاشته است. از آنجا که خوشبختی خوشبختی در بسیاری از موارد، از جمله سلامت بهتر، موفقیت شغلی یا تحقق زندگی عاشقانه است، تمرین فنگ شویی شامل راهنمایی های مفصل برای تقریبا در هر منطقه از زندگی شما می شود. ابزار اصلی مورد استفاده در تجزیه و تحلیل فنگ شویی هر فضایی، قطب نما feng shui و bagua است.


 


مفاهیم مشترک بین فنگ شویی و تائویسم عبارتند از قطبیت یین و یانگ - مخالف های قطبی که بدون وجود دیگر نمی توانند وجود داشته باشند و نظریه پنج عنصر. اینها اصول پایه فنگ شویی هستند.


یین و یانگ

هسته تئوری یون و یانگ Taoist این باور است که تعادل زنانه (یین) و مردانه (یانگ) لازم است برای حفظ جریان خوب چی و محتوا، زندگی موفق است.


در تئوری تائو و فنگ شویی، یین و یانگ مخالف هستند که وابسته به یکدیگر هستند و همیشه باید در تعادل باشند. اصل دوگانگی - این ایده که تمام چیزها متعادل کننده ترکیب دو چیز است - در ریشه یون / یانگ است. در حالی که بسیاری دیگر فلسفه های معنوی به دوگانگی های مخالف، مانند خیر و شر، اعتقاد دارند، سیستم تایو چینی معتقد است که تعادل و تعادل بین مخالفان، دولت مطلوب است. اختلاف زمانی رخ می دهد زمانی که یک اصل بیش از دیگران است.


پنج عنصر

با توجه به سنت، تمرین فنگ شویی می گوید که همه چیز از درجه های مختلف پنج عنصر تشکیل شده است: چوب، آتش، زمین، فلز و آب. هر کدام از رنگ های خاصی نشان داده می شود که می تواند به همسانی شما در یک فضای خاص کمک کند.


پنج عنصر می توانند در هر تعداد از روش ها، بعضی سازنده و برخی مخرب باشند. برای مثال، در چرخه سازنده، آب برای رشد درختان (چوب) رطوبت می یابد؛ چوب سپس سوخت برای آتش می شود؛ باقی مانده از آتش خاکستر یا خاک است؛ خاکستر / خاک ذاتی از مواد معدنی زمین است که فلزات را تشکیل می دهند؛ و به عنوان فلز سرد، آنها اجازه می دهد آب به هم متصل کردن، تکمیل چرخه. از سوی دیگر، در یک چرخه مخرب، فلز می تواند چوب را برش دهد؛ و چوب می تواند رشد کند و خاک را مصرف کند.


نقشه انرژی فنگ شویی یا bagua یک شبکه هشت ضلعی است که حاوی نمادهای "I Ching" است، پیشگویی قدیمی و متن که فنگ شویی بر پایه آن است. دانستن bagua (تلفظ "bag-wha") از خانه و اتاق شما در آن، به شما در درک اتصال بین مناطق مختلف و جنبه های خاصی از تجربه زندگی شما کمک خواهد کرد. Bagua اساسا یک نمودار نقشه برداری است که شما می توانید ارزیابی و بهبود بخشیدن به قسمت های مختلف خانه را در مناطق خاص زندگی خود مانند عشق، سلامت و یا ثروت تاثیر بگذارید. شما می توانید از آن برای تعیین نحوه قرار دادن مبلمان و دیگر اشیا در داخل اتاق برای حداکثر سود مثبت استفاده کنید.


نقشه bagua با استفاده از اول خود را به ورودی اصلی خانه و یا ورود به اتاق فردی، و سپس با استفاده از نقشه برای شناسایی مناطق کلیدی مختلف از فضای استفاده می شود. سپس، موارد خاص را می توان در آن مناطق کلیدی قرار داد تا فنگ شویی را افزایش دهد. به عنوان مثال، جای تعریف شده به عنوان منطق فکری، جای خوبی برای پشته کوچکی از کتاب است، در حالی که فضای عشق و روابط، یک مکان مناسب برای عکس عروسی است.


Red Feng Shui compass


قطب نما feng shui یک شکل تخصصی از قطب نما مغناطیسی معمولی است. در واقع، قطب نما مغناطیسی در اصل برای استفاده در فنگ شویی، به عنوان ابزار برای موقعیت ساختمان ها و اشیاء درون ساختمان ها مطابق با جهت های اصلی برای اهداف خاص فنگ شویی، اختراع شد. قبل از اختراع قطب نما، جهت توسط دستگاه های نجومی مانند آسترالیا تعیین شد. همچنین به نام luo pan، نماد feng shui برای دسترسی به اطلاعات عمیق تر در مورد یک سایت یا یک ساختمان استفاده می شود. این شامل نوارهایی از حلقه های متمرکز شده در اطراف یک سوزن مغناطیسی است. در چینی، لو به معنای "همه چیز" است و pan به معنی "کاسه" است. این را می توان تفسیر کرد به این معنی است که قطب نما فنگ شویی شامل تمام اسرار جهان است.


هنگام استفاده از نقشه انرژی bagua، قطب نما feng shui برای تعیین موقعیت مناسب خود استفاده می شود. به منظور خواندن دقیق برای کار فنگ شویی، لزوما نیازی به قطب نما سنتی فنگ شویی نیست، فقط یک مغناطیسی دقیق است. اگر تصمیم به درک عمیق تر داشته باشید، داشتن یک قطب نما سنتی فنگ شویی می تواند بینش پیچیده ای را برای کار شما ایجاد کند.


Zen Fountain


فنگ شویی انواع درمان هایی را برای بهبود زندگی شما ارائه می دهد. از استفاده از آکواریوم ها و آینه ها برای جذب رفاه به استفاده از کریستال ها، چشمه ها و یا ساعت ها برای اهداف شخصی دیگر، راه های بسیاری وجود دارد که شما می توانید انرژی در خانه یا دفتر خود را با روش های فنگ شویی خوب و جامع بهبود بخشد.


فنگ شویی بر روی رنگ نیز تمرکز دارد. شگفت آور این است که چگونه رنگ های دقت انتخاب رنگ دیوار، مبلمان یا لوازم جانبی می تواند جریان انرژی در خانه شما را تحت تاثیر قرار دهد. اگر دوست دارید تزئین به هر حال، شما نیز ممکن است پالت های رنگی را انتخاب کنید که به طور بالقوه برای زندگی شما مفید است.

  • ۹۸/۰۴/۳۱
  • مهسا نقوی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی