اخبار مهم دنیا

اخبار مهم دنیا در این وبلاگ منتشر می شود

اخبار مهم دنیا

اخبار مهم دنیا در این وبلاگ منتشر می شود

اخبار مهم دنیا در این وبلاگ منتشر می شود

  • ۰
  • ۰

در روزگاری که

در روزگاری که خنده ی مردم از زمین خوردن توست برخیز تا بگریند.

√. خدایا خودم مراقب دشمنانم هستم تو مراقب دوستانم باش

√. وقتی زندگی چیز زیادی به شما نمی دهد ، بخاطر این است که شما چیز زیادی از آن نخواسته اید.

√. به تعظیم مردم این زمانه اعتماد نکن ، تعظیم آنان همانند خم شدن دوسرکمان است که هرچه بهم نزدیک ترشوند تیرش کشنده تراست.




در روزگاری که خنده ی مردم از زمین خوردن توست برخیز تا بگریند.


√. خدایا خودم مراقب دشمنانم هستم تو مراقب دوستانم باش


√. وقتی زندگی چیز زیادی به شما نمی دهد ، بخاطر این است که شما چیز زیادی از آن نخواسته اید.


√. به تعظیم مردم این زمانه اعتماد نکن ، تعظیم آنان همانند خم شدن دوسرکمان است که هرچه بهم نزدیک ترشوند تیرش کشنده تراست.


√. برای متنفر بودن از کسانیکه از من متنفرن وقتی ندارم. زیرا من گرفتار دوست داشتن کسانی هستم که مرا دوست دارن.


√. آنان که با افکاری پاک و فطرتی زیبا در قلب دیگران جای دارند هرگز هراسی از فراموشی ندارند چرا که جاودانه اند.



√. خواستی بدانی چقدر ثروتمندی پولهایت را نشمار ، قطره ای اشک بریز و دستهایی را که برای پاک کردن اشکهایت می آیند بشمار … این است ثروت واقعی.


√. به یادتان می آورم تا همیشه بدانید که زیباترین منش آدمی مهر اوست ، پس مهربورزید چه به دوست ، چه به دشمن.که دوست را بزرگ می کند ودشمن را دوست!

  • ۹۸/۰۴/۲۶
  • مهسا نقوی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی